srijeda, 10.12.2008.

Putujemo, putujemo

UPUTSTVO: Pokrenuti klip da tiho svira i onda čitati



Guraju se ljudi
Stara navika


Uspjeli smo nekako preko veze nabaviti kombi za desetak ljudi koji nas je došao oko dvije tisuće kuna na ruke. Kup se igra u petak u šest u domu sportova pa nema smisla da idemo iz auta u salu, krenimo mi dan prije. Ima li tko u Zagrebu za prespavat? Teo? ima. Branko? ne Ivana? ne Obi? ne Frano ? ne Toni? imam Miše i Ja? tu tu tu tu O zete dragi kako si? evo mi bi došli ... pa naravno ... kako mi je curica?

Žene, djeca, radnici
Iz svih krajeva


U dva sata se počinjemo skupljati, Teo je pokupio kombi ispred Franića u dva manje kvarat, skupio mene poviše fakulteta u dva, mene zove mob idemo dalje u dva i deset, Obija i Ivanu ispred kontejnera na Vojnoviću u dva i dvadeset, Miše i Toni na Ilinoj Glavici u dva i trideset, Mozara već čeka na magistrali, Branko na žičari u dva i trideset pet, okret preko pune linije dobro nema murije dva i četrdeset uzeli smo Mozaru dva i pedeset tabla Dubrovnik i most Franja Tuđmana.

Priča i sudbina
Puni vozovi
Iznad glave igraju
Teški koferi


Most preko Neretve u Rogotinu je zatvoren. Idemo u Metković a dalje? Ajmo kroz Hercegovinu. Traži li nekoga federalna policija? Ne? Odlično. Zna li tko kuda treba vozit? Ide se na Vid pa na granicu pa prema Posušju pitat ćemo. Cesta vrluda prvi put sam tamo. Obi me pila sa kontrom na protivnički prelicit jedan pik. U prednjem redu troje najmlađih prekrivaju uši rukama. Osim vozača drži volan heroj. Pokušava se uključiti urazgovor. Ne ide.

Putujemo, putujemo

'Dođi da vidiš, dođi da se diviš poželjet ćeš da tu živiš' pa na kojem tripu je ovaj što to pjeva? Cesta jedva se dva auta mogu mimoići. Sve je mokro od kiše, nigdje žive duše. Eto izgleda da su svi hercegovci u Zagrebu, doma nema nijednog. Ispred neke trgovine dvije gospođe nam objašnjavaju put. Idemo na granični prijelaz pored Imotskog. Tonijeva policijska iskaznica čini čuda.

Kuće bez fasada
Cigla crvena
Domaće životinje
Ograda drvena


Kako ulazimo u Hrvatsku tako je cesta u sve jadnijem stanju. Radi se novi put valjda pristup za na autocestu. Postojeća cesta je razrovana i uništena. Spominjemo majku onom tko je krenuo rekonstruirati most na Neretvi, mogli smo već biti kod Šibenika. Dohvaćamo se autoceste a nije ni 18 sati. Šestanovac here we come!

Slika se odmotava
Izvan prozora
Moje oči snimaju
Kao filmska kamera


Stali smo natankat i popit kavu. Još uvijek nismo riješili kontru na prelicit jedan pik. Prijete nas ostaviti pa smo se bar dogovorili kako igramo. Brat mi nudi profesionalnu pomoć, hvala ne treba. Gutamo autocestu, kiša je barem stala. Prošli smo Rok i ušli u Liku, već spavamo. Konačno devet navečer Karlovac. Lučko. Ostavimo ekipu da spava u nekim apartmanima u Savskom Gaju. Zadnja pošta Zagreb? Prije zadnja kuća Zagreb. Toni izlazi u Savskoj, ja i brat na Knežiju punici, Teo vozi kombi na Trešnjevku. 22 i 15 'Dobar večer pa gdje si zete?' Uzeo sam krivi kufer iz auta.

Putujemo, putujemo

Sutradan smo objedovali kod Miladina i igrali cijelu večer i sutradan do pola noći. Vidio sam puno dragih ljudi. Refi nam je složio šest karo pa su nas naprdili u osmini finala. Posvađao sam se sa protivnicima. Vidio Nikicu. Foriša. Na kraju smo zatvorili neki od kafića u Krapinskoj. Stigli smo popiti jednu pivu. Popišani što zbog rezultata, što zbog puta koji nas čeka sutra. Ujutro se skupljamo od deset i po i za sat vremena smo na Lučkom.

U ovoj zemlji je moguće sve
Babe i žabe su drugarice
Sporo se živi
A brzo umire


Stajemo na janjetinu kod skradinskog mosta. Treba proslaviti odlično trinaesto mjesto ili koje već. Dogovorimo se kuda nazad. Hercegovina otpada idemo na Vrgorac i na Metković. Silazimo sa autoputa oko četiri. Iza Zagvozda radovi na novoj trasi autoceste. Vučemo se po razrovanoj cesti punoj blata.

Pjesme su tužnije
Što si južnije


U Neumu stajemo i kupujemo kavu i sireve, što tko uzeo iz doma ko narudžbu. Evo nas doma iza šest i po popodne. Zadnjega smo iskipali u sedam i doma sam. Dijete me nije prepoznalo na vratima. Sutra na posao u osam ujutro.

Točkovi i pruga
Ritam sekcija
Svako putovanje
Nova lekcija


Sve skupa kombi, cesta, gorivo, smještaj i kotizacije 6700 kuna. Ne računam hranu. Vidjeti Nikicu neprocjenjivo. Za dva tjedna je finale doigravanja B-lige u Zagrebu. Jedva čekam. Organizirat ćemo mi kup u Dubrovniku kunem vam se.



Putujemo, putujemo



10.12.2008. u 12:33 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Welcome

This blog presents interesting points from the world of Croatian bridge. Enjoy a cocktail of news, funny tales and interesting boards. Please bring some good board with you to share with us!

English Texts:

How to impress world class player by Srdjan Katusic
TD Corner - Croatia
Interview: Justin Lall
Rui Marques TD presentation part 1
Rui Marques TD presentation part 2
How Nick Nickell won the 2007 Spingold by John Schuler

Bridge Players:

Astronaut Gregory H. Johnson
Nogometaš Paolo Wanchope

Image Hosted by ImageShack.us


Klupske majice - 150 kn



TD Kutak

WBF kodeks
EBU White Book
WBF 2005 General Condition of Contest
Hesitation and UI
UI and screens
Screens
Igra sa pregradama
Pravilnik rada žirija
Ispiti i materijali sa EBU tečajeva

Posjete od 1. travnja 2005 :


Druge igre
Erepublik

Play online chess